Slăbire –greşelile de evitat

Pofta de dulce sau de a ronţăi ceva sărat pot distruge cel mai adesea planurile tale de a te menţine în formă sau de a slăbi. Dar nici să ţii cele mai restrictive cure de slăbire sau mai rău, să te înfometezi nu este cea mai bună soluţie.

Care este calea de mijloc? Să adopţi cele mai sănătoase obiceiuri alimentare şi să ţii cont de unele greşeli pe care ar trebui să le eviţi.

Micul dejun. Dimineaţa nu îţi este foame şi ai tendinţa să sari peste micul dejun? Este un obicei prost la care ar trebui să renunţi deoarece un mic dejun echilibrat, variat şi sănătos te va ajuta să scapi de ronţăitul compulsiv dintre mese.

Nu elimina toţi hidraţii de carbon. Hidraţii de carbon sunt principala sursă de energie a corpului. Deci nu ar trebui să îi elimini din cadrul unui regim de viaţă sănătos. Dacă îi vei consuma în mod excesiv, logic că te vei îngrăşa. Dar pentru a slăbi consumând în acelaşi tip hidraţi de carbon, aceştia ar trebui să se regăsească în mesele de la micul dejun sau prânz.

Nu mânca foarte puţin. Dacă vei mânca mai puţin sau mai grav, dacă te vei înfometa, nu vei slăbi sănătos. Este cea mai mare greşeală pe care o poţi face deoarece vei suferi de carenţe atunci când vine vorba despre cei mai importanţi nutrienţi. S-a dovedit că dacă vei consuma zilnic 5-6 porţii mici de mâncare îţi vei stimula şi menţine în acelaşi timp metabolismul.

Nu bei apă. Apa nu te îngraşă, nici nu te face să reţii lichidele. Apa îţi poate stimula cel mai bine metabolismul şi poate ameliora digestia. În plus, nivelul de hidratare se află la un nivel optim datorită ei.

Abuzezi de alimentele light. Dacă o etichetă indică că un anumit produs este light, fără grăsimi, degresat, indicat în regim, asta nu înseamnă că este 100% sigur. Este adevărat că unele conţin mai puţin zahăr, sodiu, calorii sau hidraţi de carbon. Totuşi, consumându-le în exces, poţi să te îngraşi.

Post navigation

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *