Alimentele bogate in potasiu pe care le poti adauga alimentatiei tale

Corpul nostru are nevoie de diverse minerale pentru a se hrani si pentru a functiona asa cum trebuie, printre care se numara si potasiul. In acest articol vei afla care sunt alimentele bogate in potasiu pe care trebuie sa le consumi in cadrul unui regim de viata echilibrat.

Avand un regim de viata echilibrat, vei reusi sa procuri diversele minerale si vitamine de care ai nevoie pentru a te bucura de cea mai buna sanatate fizica, cat si mentala.

Potasiul este un mineral care se aseaza in electrolitii corpului, ajutandu-l pe acesta sa se dezvolte asa cum trebuie.

Are si alte functii precum:

  • reglarea tensiunii arteriale.
  • gestionarea activitatii neuromusculare.
  • mentinerea echilibrului electrolitilor.
  • metabolizarea glucidelor.
  • activarea anumitor enzime.
  • producerea de proteine.
  • prevenirea maladiilor.

Morcovii. Plini de vitamina A, de nutrienti si de antioxidanti, morcovii sunt foarte bogati si in potasiu. Morcovii sunt legume foarte polivalente care se pot folosi atat in salate sau supe, cat si in sosuri si chiar deserturi.

Dovleacul. Iata un alt aliment foarte bogat in potasiu. 100 de grame contin in jur de 190 de grame de potasiu. Este un ingredient ideal pentru tot felul de supe, tocanite sau chiar si prajituri.

Pepenele galben. Este un aliment foarte bogat in potasiu, suculent si foarte nutritiv. Ajuta corpul sa se rehidrateze si se poate consuma la gustare sau pe post de garnitura la felurile de mancare mai elaborate.

Strugurii. Strugurii sunt fructe foarte populare care pot sa fie incluse in tot felul de retete. Se pot consuma insa si natur sau integra in cele mai delicioase deserturi. Sunt surse exclente de potasiu, care pot combate constipatia datorita fibrelor pe care le contin.

Fisticul. Iata un fruct uscat de mici dimensiuni, sarat si delicios. Nu uita insa ca datorita nivelului sau ridicat de sare ti se va face sete foarte repede.

Ciupercile. Surse benefice de potasiu, ciupercile mai furnizeaza si vitamina B5, care pot trata efectele stresului sau ale migrenelor.

Pestele albastru. Pestele este si el o sursa foarte bogata de potasiu. Consuma deci cat mai mult ton, hering sau macrou.

Un gând despre „Alimentele bogate in potasiu pe care le poti adauga alimentatiei tale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *