Ce înseamnă noțiunea de SEO on page

Optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare are doua parti principale, on-page si off-page. Pentru SEO on page sunt vizate toate aspectele SEO care tin de site in sine si care se vad in modul de optimizare al fiecarei pagini. Sunt mai multe elemente care conteaza si care sunt sugerate de toate programele care realizeaza auditul unui site.

Elementele meta

Meta descrierile sunt foarte importante. Prin meta descriere se intelege bucata de text care se vede sub titlul site-ului atunci cand acesta raspunde cautarilor. In acest sens este important ca descrierea meta sa nu aiba mai mult de 130 de caractere cu tot cu spatii pentru ca nu va fi afisata corect in SERP ci se va vedea doar o parte din ea. In meta descriere trebuie inclus cuvantul cheie pe care se optimizeaza pagina si un mesaj cat mai sugestiv pentru potentialul client care primeste site-ul tau in rezultate. Este important ca mesajul sa fie scris corect altfel poti dezamagi persoana inainte ca aceasta sa ajunga pe site.

Meta titlul

La fel ca si descrierea, este important ca titlul sa fie sugestiv si cat mai corect, dar si sa includa cuvantul cheie. Titlul nu ar trebui sa fie mai lung de 18 caractere cu spatii si de asemenea iti recomandam sa folosesti pentru titlu si descriere sun SERP simulator pentru a vedea cum vor fi afisate in motorul de cautare. Este important ca titlurile si descrierile sa nu fie duplicate.

Geo Tag-urile

Geo tagurile sunt importante pentru optmizarea locala. Utilizand astfel de taguri vei putea indica botilor unde te afli si unde iti desfasori activitatea.

H-urile

Pentru o pagina headerele sunt foarte importante. Este bine sa ai in pagina un H1 si un H2 pe cuvintele cheie relevante si daca se poate include H3.